fredag 26 februari 2010

Farthinder att hoppa över

Duktige grannen har varit flitig i veckan. Som vanligt. Vår gemensamma marknadsföring inför kommande sportlovsaktiviteter är genomförd, och nu väntar vi bara på anstormningen av förhandsbokningar...

Blivande snöhäst modell större

I morgon lördag är det hoppträning i Norsjö ridhus på schemat. Ser verkligen fram emot det. Oj, vad Farmarpojken kommer att ha roligt! Ryttaren med, förhoppningsvis...

Paula har börjat tagga redan idag, för AIKs hemmamatch i morgon. Som hängiven supporter, ska hon dit även denna gång för att se om hon kan norpa en autograf, eller kanske en kram, från någon av sina hockeyidoler. Vilken liten groupie-tös jag har fått mig... :-D

Fika-tält med kamin

Sista tidens utmaningar har varit omtumlande men lärorika. I går startade jag en individuell nedräknare. För att hejda min otålighet och minimera riskerna för förhastade beslut och ogenomtänkta lösningar, så måste jag sätta upp egentillverkade farthinder i min väg.

Jag tycker det är väldigt frustrerande att hejda sig själv när saker och ting känns så självklart. Tack och lov, när flera parter är inblandade och hänsyn och respekt måste visas, så gör det saken något enklare. Men i veckan har många lappar blivit skrivna... Jag har vikt ihop dem, lagt de fint i framtidens ask, för att sen öppnas och läsas när tiden är inne. Undrar om jag har rätt - eller om jag har fel. Bara tiden kan utvisa detta....

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar