söndag 21 februari 2010

Virusattack?

Helgerna går för fort. Det är bara att konstatera! Kan inte göra annat, än att tolka det som att jag har då iaf inte tråkigt.... ;-)

En mycket god vän sa till mig härom dagen, att det händer nåt kring om mig heeeela tiden. Och så är det nog. Jag vill ha det så! Gillar när saker händer... Har filat på ett nytt livsbeslut den senaste tiden. Är inte riktigt klar med utformningen på det än, och i vilken omfattning det ska bli, men den som lever får se!

Har haft en städdag idag. En välbehövlig sådan. Har drabbats av någon slags handlingsförlamning den senaste tiden. Mitt "driv" har varit ofokuserat och svamligt, ostrukturerat och svävande. Måste hitta tillbaka på spåret igen. Eller..?

När denna typ av virus invaderar min hjärna, så är det väl kanske bara att vänta ut resultatet. Blir det följdsjukdomar, eller ett snabbt tillfrisknande? Hmm... Blir säkert bra. Jag är ju kaptenen i min egen kajuta...? :-D

Ha en riktigt skön söndag!

P o K/ Vekå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar