tisdag 16 juni 2009

Spiktramp

Farmarpojken som aldrig tidigare sett ett maratonhinder fattade snabbt vad det var frågan om. Han ville gärna självmant falla in i galopp när svårighetsgraden ökades. Vi var ner i vattenhindret, upp på dansbanan, över och under den höga enorma träbron, utan problem. Värst var det att passera en sommarstuga med en blompidestal som tydligen var väldigt skräckinjagande. :-)

Groomen verkade inte helt förstörd över teståkningen och jag hoppas hon tar på sig uppdraget framöver. Hon har talang för det där tror jag bestämt!

Paula har trampat på en bräda med en rostig spik. Rakt in mitt i hälen. AJ! Nu haltar hon rejält och är nog ingen löpare på ett tag... lilla gumman... Ingen sommar utan olyckor. Var är sommaren förresten? Jag har långkalsonger på mig idag!

Ha det bäst, helst till häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar