fredag 5 juni 2009

Värk!

Har vaknat upprepade gånger i natt med fruktansvärd smärta i mina händer. Det bränner, sticker och samtidigt som jag har sockerdrickes-känsla i händerna, så känns de bortdomnade. Helt sjukt! Det har inte släppt ännu, speciellt i högerhanden, och det strålar även upp i armen. Träningsvärk? Eller...?

Fick hjälp av mina kära föräldrar med att påbörja ihopmonteringen av uteboxarna igår. Det är som att försöka öppna Pandoras ask. Krångligt utan dess like! Tur att vi inte ska fortsätta förrän tidigast i morgon, för idag är jag ingen arbetare...

Gjorde klart den sista sommarhagen i går kväll. Släppte glada hästar där på bete i morse. Oj, va de skuttade omkring i det gröna gräset!

Har anmält mig på ett Seminarium nästa vecka som handlar om rekreation och rehabilitering till häst. Det ska bli jätteintressant!

På tisdag kl. 14 har jag det första mötet som berör mitt nya långtidsprojekt. Spännande! Får nog svar på en hel del frågor då, som jag har.

Nu ska jag ta tag i pappersarbete innan det blir en resa till Vännäs igen.

Ta hand om varandra! P o K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar