tisdag 30 juni 2009

Tack!

Ibland händer det saker i ens liv som får en till att tänka till lite extra. Idag har varit en lite speciell dag på många olika sätt. Saker har ställts till sin spets och när sådant sker, visar sig oftast folks rätta jag.

Jag är så otroligt tacksam för att få uppleva alla utmaningar jag ställs inför i min händelserika vardag. Suger åt mig som en svamp av alla känslomässiga upplevelser man slungas mellan i livet, och fascineras starkt över vår uppfinningsrikedom i känsliga lägen.

Ungarnas öppna sätt och förmåga, att både verbalt och fysiskt visa sina ställningstaganden vid deltagande i vardagbestyr här på gården, visar inga gränser när både jobbiga och roliga saker ska utföras. Att få vara med och se dem utveckla sin samarbetsförmåga, deras problemlösningstaktiker och hur de svetsas samman som ett team - värmer i mitt hjärta.

Avslutar med en härlig bild från dagens dopp i Norsjövallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar