onsdag 1 juli 2009

Egen-tid

Idag är första dagen på länge som jag verkligen känt ett stort behov av egen-tid. Mitt projekt tar stor kraft av mig dygnet runt, och i afton kände jag att batterierna var urladdade.

Vad gör man då? Jo, man tar en runda med Farmarpojken - sen är allt bra igen! :-)

Värmen fortsätter att hålla i sig och ungarna ville så klart åka och bada idag igen. Pga för mycket småjobb som behövde utföras här hemma, så meddelade jag att idag skulle det inte bli någon bad-skjuts. Tre av barnen valde då att ta cyklarna till hjälp för att komma sig dryga milen till badstranden. De hann bada någon timme innan det var dags för hemfärd och jag fascineras över att det gick smärtfritt!

Stugan på gården kommer med all säkerhet att bli ledig inom kort. Har dessutom tre stallplatser lediga. Nån som vet någon som vill hyra...?

Mina krav på hyresgäst: Rökfri, skötsam, snäll med barn och djur, utan ekonomiska bekymmer och med en social kompetens som är "normal".

Hör av er, kramiz från Vekå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar