måndag 27 juli 2009

Snart...


Jag har duktiga barn. JÄTTEduktiga! Så säger väl alla föräldrar, men mina är lite extra duktiga... ;-D Glädjs så oerhört när man slipper tjata, när allt bara flyter, när jag får se glada miner, får höra små arbetsmyror som fnittrar när de gör sina "sysslor" i stallet och framför allt när arbete börjar ge resultat!

Efter regn kommer sol.

Efter storm som blåst bort allt löst sittande "tjafs", så infinner sig alltid det Rätta.

Känns som om det var alldeles nyss jag pratat om nya mål och visioner. Nya utmaningar och projekt som legat i planeringsstadiet. Innan jag ens vet ordet av så är projekten redan i rullning. Mina förberedelser och förarbetet jag lagt ned, ger nu resultat. Fick nyss ett telefonsamtal som bevisar att jag är inne på rätt linje. Efter 16 idag får jag veta om jag kan glädjas åt svaret som ger oss ännu en ny inkomstkälla. Håll tummarna!

Take care, live LIFE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar