måndag 10 augusti 2009

Är jag farlig? ;-)


Linnea Eriksson har tagit dessa fina bilder från helgens maratonmoment vid körtävlingen i Skellefteå. Visst är de fina...?!

Domarna från Skåne och Stockholmsområdet var överförtjusta i min fina hingst. De berömde även min körning och sa att jag körde efter de tre F:n som är Fort, Fint och Förståndigt! Det värmde att få höra... :-)

Har även fått höra i helgen att jag påverkar en hel familjs vardag. Det tycker jag låter otroligt fantastiskt! Att lilla oskyldiga jag, med min närvaro (eller frånvaro) kan styra över hur en familj väljer att planera sin dag. Allt för att slippa träffa mig... Fantastiskt! ;-D

I like it...

Bokföring och pappersjobb väntar.

Ha de bäst - helst till häst! puss puss

4 kommentarer:

  1. Jaa, visst var dom!? Man ser ju även vilket superbt bra jobb du gör på groomplatsen...! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! om då går in på photobucket och kollar efter bestcarina så finns det nog nån film med =)
    Grattis till fina resultat i helgen!

    SvaraRadera