onsdag 26 augusti 2009

Ingen idétorka här inte...

Ofta. Väldigt ofta, kommer det upp nya företagsideér för mig. Antingen genom samtal med någon intressant och sprudlande person, eller så dyker de bara upp. Vips!

Jag har massvis med tankar, visioner och ideér. Om både det ena och det andra. Problemet är bara hur jag ska gå från idé-genomförandet/förverkligandet..?

Behöver även sortera bland mina ideér. Kolla vad som är realistiskt. Kanske göra en tidsplan. Och en budget. Jo, det är nog där jag ska börja. Viktigt är bara att få ner det på papper. Märker att det då är lättare att få struktur på allt. Ordning och reda = det är jag! :-)

Känslomässigt betungade dagar den senaste tiden. Farmarpojken, skogen och utevistelse brukar vara mina främsta energiladdare. Saknar Farmarpojken fruktansvärt mycket... hade behövt en lång ridtur i skogen i kväll, för att rensa huvudet och samla kraft och energi. Kanske det blir en promenad i stället..?

Ha det bäst! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar