torsdag 6 augusti 2009

Redan kväll..?

Nu har jag fått besked från Hästavelsförbundet. Tydligen blev allt helt fel vid Farmarpojkens deltagande vid kvalitets i Umeå förra helgen. Kommunikationen mellan arrangörer-domare-avelsvärderingsnämnder verkar ha brustit, och nybörjare som man är i de sammanhangen, så ställde jag alldeles för få frågor på plats. Nu vet jag bättre.

Farmarpojken får göra om bruksprovet för gångarterna kostnadsfritt. Var, när, hur vet jag inte än. Förhoppningsvis på KDRF i slutet av denna månad. Vi får se.

Har lyckats pussla ihop helgens schema. Vi får se om allt klaffar. Det blir första gången Paula får ansvara för sitt eget tävlande, utan sin mammas manande och puschande. Det blir nog lärorikt! :-)

Fy sjutton vad fort denna dag har gått. Känner mig inte redo för sängen än. Har ju så mycket ogjort...

Tränade dressyr med Farmarpojken i vagn mitt på dagen idag, för att testa honom hur han funkar i högsommarvärme. Det gick över förväntan. Oj, vad jag ser fram emot nästa sommar när tävlingssäsongen startar. Då är FP fem år och säkerligen ännu finare..! ;-)

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar