torsdag 20 augusti 2009

Det börjar närma sig...

... ett jobbigt avsked. Min underbara Farmarpojke ska snart åka bort en dryg månad. Han kommer att hamna hos jätteduktiga klubbkamrater till mig, som jag har fullt förtroende för. De kommer att träna dressyr och hoppning med honom, och jag tror och hoppas att han kommer att få det jättebra!

Lite ångest har jag dock. Får pussa lite extra på ponnyerna när han är borta. :-)

Det är snart dags för min operation. Börjar förbereda mig både mentalt och praktiskt här i hemmet på min kommande sjukskrivningsperiod. Har en massa oavslutade projekt jag måste hinna slutföra. Kanske dags att göra en prioriteringslista..? Och be andra om lite hjälp..?

I morgon ska hönorna hämtas. Det ska bli jätteintressant! Har alltid drömt om att ha hönor. Hoppas nu bara att inte vår hund blir helt galen och äter upp dem! Här kommer en bild på en vacker tupp vi beskådade i Stockhult i Småland för två år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar