måndag 24 maj 2010

Hoppa hage

Järnspettet -min kompis... :-)

Jag har byggt tre hagar de senaste två dagarna. Sommaren kommer med stormsteg och allt känns gå i en rasande fart nu. Vårbruket är i gång. Maken har fullt upp med allt som hör till det, ungarna tränar och har matcher, och idag kom första stoet som ska betäckas med Farmarpojken.

Vårfest, födelsedagskalas och förberedelser inför kommande helgs körtävling, ska också in i veckans schema. Och jag har fortfarande ingen groom på körtävlingen.... Deklaration på onsdag på LRF Konsult och Vitrockar på torsdag. Heldag på Bolaget i morgon.

Denna vecka blir tuff...

Bäst jag går i säng nu och försöker sova. Förkylningen vill inte riktigt ge sig. Hade jobbiga febertoppar i natt. I morrn e allt bra. Visst..?! ;-)

Take care, live life - be happy!

3 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Tina mår bra. Är drottning i hagen och styr och ställer med lille Emil. Pratar mycket med Farmarpojken , men visar inget tydligt intresse än... Tror det beror på det bistra vädret. Det blir nog bättre bara värmen kommer åter! :-)
    Jättefin och trevlig ponny. Gillar henne helskarpt!
    Mvh Vekå

    SvaraRadera
  2. Åh vad bra! Då kan jag sitta lungt på tåget ;)

    SvaraRadera