måndag 17 maj 2010

Nytt hem åt Bernard o Co

Lördag den 21:a maj, önskar jag att jag va högstadieelev igen. Paulas grupp ska uppträda på fritidsgården och jag vill se!!! Visst blev deras poster häftig!? :-)

Här är en annan häftig bild. Nypons mage börjar få enorma proportioner. Det ser ju inte klokt ut...! ;-) Föl i natt? 80% av alla fölningar sker visst på natten, så vi får väl se...

Här håller duktige grannen på att bygga ett hönshus åt oss. Oj vilka glada hönor vi kommer att få. Det kommer att bli intressant att se, vad Foxie kommer att tycka om hönorna, när de kommer ut. Hoppas hon inte skrämmer livet ur dem.

Förkylningen som slagit klorna i vår familj har snart gått laget runt. Jag trodde att jag skulle klara mig, men i kväll har jag rejält ont i halsen och känner mig inte pigg. Typiskt!
Ta hand om varandra! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar