fredag 13 november 2009

Lägesrapporter

Elektrikern har avlagt ett besök och berättat hur duktige grannen ska dra rören till alla eluttag. Golvet (råsponten) har börjat läggas och nu ser man hur ett rum faktiskt håller på att skapas. Innertakspanelen är beställd och ska hämtas till veckan. Ritningen på trappen, som ska länka samman loftet med resterande del av stugan, ska överlämnas till trapptillverkaren. Tre dagars leveranstid (otroligt bra!) Och sist men inte minst, fönstren borde vara på G snart. Klart innan jul..? Njae, kapaciteten och viljan finns, men tiden - finns den?

Har mått piss i två dagar. Så även idag. Besöket i fuse i går eftermiddag resulterade i andnöd, hjärtklappning och kaskader av svett. I dag känns det som om hela världen svajar. Är yr, mår illa och känner mig "stappelfött". Kroppen lyder mig inte och jag blir arg. Arg och frustrerad! Vill inte ens skriva om det... blir arg även då! :-)

Nu ska jag ut! Ut och fortsätta med det jag har tänkt!

Ha det bäst, P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar