fredag 6 november 2009

Snabba ryck

Redan fredag..? Oj, vad tiden går fort! Idag måste jag hinna redovisa en del försäljningsuppdrag. Pappersarbete vill jag inte ha hängandes över mig när det blir helg, så den högen ska jobbas bort! Handla, tvätta, städa och sist men inte minst Stallet! Vill ut i skogen och rida över stock och sten. Längtar verkligen... Vi får se hur modig jag känner mig senare idag. Såret är ju inte helt ok än, men vad tusan..?!


Lite snö har kommit. Äntligen! Har inte haft inspirationen till att börja dekorera trädgården med diverse julbelysning ännu. Men nu börjar det kännas aktuellt. :-) Den kommande julen blir speciell och annorlunda på många sätt och vis. Ser verkligen fram emot den!

Nu blir det kaffe. Och arbete!

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar