torsdag 4 mars 2010

Napp direkt

En envis liten bacill har invaderat halsregionen hos mig. Den retar, ömmar och skrapar min röst. Mest troligt hålls febern nere m h a mitt eviga alvedonätande. Ont i magen....konstigt? Nä.

Har slutat blunda nu. Måste bli frisk. Tänker glada tankar och låter tiden sköta resten.

Va och sökte jobb i går. Fick napp på en gång. Får börja inom kort. Perfekt!

Jag har skickat iväg tre glada barn på friluftsdag till skidbacken i Malå idag. Snowboard, madrass och kälkåkning. Det gick åt mycket fika i deras ryggsäckar. Vädret är underbart, så de torde få en minnesvärd och rolig dag.

Det fjärde barnet Malin, har sin första sammankomst med småstjärnorna idag. Hon ser verkligen fram emot detta och tränar flitigt.

Planeringen och iordningställandet av sportlovsaktiviteterna fortsätter. Snöskulpteringen kommer vi att arrangera med syfte om att få se de mest kreativa snökonstnärerna. Pris kommer att delas ut.

Busvädret som varit den sista tiden har skjutit upp våra sysslor. Men idag ska vi ge järnet.

Körkurs i Ersmark på lördag. Ser jag verkligen fram emot. Hoppkurs igen lördagen därpå, hoppas Sofia har möjlighet att komma..? Fem barn här hemma i morgon = underbart. Inga mer vitrockar denna vecka = ännu mer underbart!

Ha det bäst - helst till häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar