onsdag 14 oktober 2009

Markarbete och bokföring


Har haft en massa pappersarbete att ta tag i denna vecka. I förmiddags kunde jag äntligen pusta ut, efter att ha avverkat så gott som allt. Skönt att ha det gjort! Ju mer jag lär mig angående detta med bokföring desto mer inser jag att jag inte kan... :-) Men, jag gör mitt bästa för att reda ut begreppen, och för att siffrorna ska stämma överens med vad som bokförs i slutet av varje månad.

Aaaaldrig hade jag kunnat ana i min ungdom, att jag skulle sitta med siffror och papper i denna omfattning. Hade inget som helst intresse kring det. Men det var då det. Nu har jag insett hur bra det är att kunna. Självlärd är jag och många missar har jag gjort! :-)

I kväll blir det ridhuset igen. Har hittat många bra övningar i markarbete på hippson.se. Mycket bra hemsida! Ser fram emot kvällens övningar och att få uppleva ungarnas skräckblandade förtjusning, när bommar och hinderstöd kommer in i ridhuset.
Ha det bäst - helst till häst! puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar