söndag 6 december 2009

En veckosömn på önskelistan

På tisdag cystoskopi, möte med Vitrockar och samtal. Torsdag mera samtal och fler möten med Vitrockar. Inför tisdagen ska jag ha fört statistik i två dygn över mat och dryck som går in och ut ur min kropp, men jag har inte gjort det!!! Skulle ha börjat idag!

Förstår inte varför jag medvetet förtränger och "skiter i" att ta tag i detta..? Nu har jag dessutom erkänt det officiellt, så jag har inga ursäkter... Provtagning i morgon bitti. Paula till tandläkaren. Julfest, ridlektioner, fikaansvarig på onsdagens teori. Bingokontrollant - just ja! Onsdag... (det går ju inte..!) Körkurs på fredag. Tror kommande vecka kommer att gå fort... Tur det snart är söndag igen! :-)

Ska ha med mig utvärderingar, frågeställningar och ifyllda formulär på tisdag. Har jag förberett detta..? Nej. Blaaah! Vill inte, orkar inte, ALLT ÄR BRA!!! Behöver inte!!!

Går i säng. Drar täcket över huvudet och hoppas på att få sova i en hel vecka - minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar