söndag 6 december 2009

Livsbeslut och fönstersättning

De nya fönstren är uppburna på vinden och väntar på att få komma på plats. Hålet i golvet till höger på bilden är platsen där trappen ska hamna till nedervåningen.

Duktige grannen har lagt golvet klart på vinden i stugan. Idag kom första fönstret på plats. Otroligt roligt! Fascineras över Ambitionen och Den Goda Viljan, som man alltför sällan får uppleva, men som finns i vår omedelbara närhet. Kul! :-)

Jag känner mig farlig idag. Farlig för min omgivning, men rättvis och snäll med mig själv. Har kort stubin, låter mig inte hunsas med och är mycket, mycket tydlig i vad jag vill och vad jag tycker.

Författandet av min livsplan håller på att närma sig The End. Är nöjd och stolt över innehållet. Har tagit ett "Livsbeslut" i helgen (kallar viktiga beslut så). Har börjat delge familjen min plan och hoppas att den går att revidera och omstrukturera så att alla blir nöjda. Familjerådet i kväll blir intressant... :-)

Ha det bäst!
/P o K Vekå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar