måndag 28 december 2009

Fort vare gjort

Attans va snabbt tiden går! Hade tokstädarile igår - igen! Har verkligen inte dåligt samvete över att jag börjat städa bort julen på tok för tidigt. Granen barrar och leksaks-jultomtarna som sjunger ger mig huvudvärk... bort! :-)

Gjorde en handlingsplan med duktige grannen lite hastigt i går kväll. Känns som om vi har läget under kontroll inför onsdagen. Idag känns allt på topp och idéerna har sprutat ur mitt maskineri hela dagen. Tur man kan hejda sig lite i alla fall.... ;-)

Har även inhandlat lunchen, som vi ska tillaga till våra besökare på onsdag, och hämtat hem militärtälten idag.

Bilden lånad från Ölund Trading AB och den visar 20-manna tälten.

Ivern spritter i min kropp över att få sätta upp dem, inreda med granris och börja elda i kaminerna. Höööög mysfaktor! Sjukvårdstältet ska vi använda på onsdag, så det ska upp först.

Har pratat med min Konka massvis i telefonen idag. Inte förrän nu på sistone, har jag vågat börja tro att det faktiskt blir av, att hon kommer hit... Nu börjar man planera bus och galna upptåg, precis sånt som vi älskar att göra ihop! Men det bästa är ändå att vi får ses... längtar verkligen!

Nu ut och jobba, och sluta drömma..!

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar