fredag 25 december 2009

Snart...

... vänder det. Man får aldrig sluta tro! Snart vänder det...

Jag och Malin har planerat en shoppingrunda idag. Min R bor som vanligt i lastbilen och jag ska strax ut för att färdigställa morgonsysslorna i stall och ladugård. Efter lite snöskottning och mat så drar de kvarvarande brudarna i huset iväg på en äkta tjej-dag. :-)

Malin har fått bestämma schemat för dagen och hon vet verkligen hur hon vill ha det. Bra egenskap! Ingen beslutsångest och tendens till att vända kappan efter vinden här inte!

Hon har sparat och sparat och nu, efter gårdagens julklappar i form av en del pengar, så har hon råd till det hon längtat efter. Hoppas nu bara jag fixar mellandagsruschen i stan, som jag med alla medel brukar göra allt för att undvika... Jag är egentligen ingen shoppingbrud! Men vad gör man inte för sina barn...?

Ha en bra dag allihopa!
P o K / Vekå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar