lördag 16 januari 2010

Gamla vänner och fanclubs..?

Blev så glad av att ikväll få upptäcka att jag lyckats behålla en av mina stamkunder från en lång tid tillbaka på min blog. "Katarina" har tidigare kritiserat och ifrågasatt mina inlägg, och nu har hon hört av sig igen! Det var ett tag sen...! :-D

Tydligen så måste min vardag/mitt liv fascinerat denna kvinna på något sätt, eftersom hon fortsätter att läsa min blogg..? Jag kan inte göra annat än att bli glad!

Hon har läst alla kommentarer på inlägget som heter "Svar på tal" och fått för sig att jag skrivit en positiv kommentar till mig själv?!

I mailet jag fick från henne nu senast ( hon skickar mail, inte kommentarer...) så skriver hon dessutom att det startats en anti-fan-club till min blogg ( eller är det till mig personligen tro..) som redan har 21 medlemmar. Fantastiskt!!!! Det är ju helt otroligt...! Undrar var jag hittar denna fanclub tro..? ;-)

Hi hi... tycker hur som helst detta är högst roande. Vekås Fanclub: Join now and get discount on.....? ha ha haaa.... Guuud så knäppt!!!!

Nå väl.... hoppas detta roat er lika mycke som det roat mig!?

Take care, live life - be happy!

3 kommentarer:

  1. Halloj Vekå! Skriver några rader efter att ha läst hos dig om din "stamkund". Det är ju tragiskt att någon som inte gillar dig ska läsa vidare.För varför göra det om det inte passar för henne!!! Fast ändå facinerande att hon läser vidare, för då kan ju dina ord inte vara så ointressanta "S".

    Jag vill iaf säga att du är lika positiv nu som du alltid varit. Vi hade mycket kul tillsammans när vi umgicks och jag önskar jag hade dig närmare så vi kunde ses. För en mer positiv och levnadsglad kvinna tror jag inte jag känner "L". Du skriver så bra och man dras med i din positivitet men man kan också känna när du har det tungt och kämpigt.

    Jag vet hur du bor och bor väl ungefär så själv fast har inga djur(förutom några utegrisar på sommaren). Men ett liv på landet är ju drömmen för många och du har förverkligat DIN dröm. Du har ett kärleksfullt hem och det kan jag säga både för att jag vet vem du är men också för att jag läst din blogg.

    Fortsätt precis som du är och det vet jag att du kommer göra också.

    Tack för en fin blogg som låter oss följa med i ditt liv.
    Har själv en blogg som jag tyvärr inte uppdaterar speciellt ofta.
    Kramar från Monica M i Umeå

    SvaraRadera
  2. Tack för din jättefina kommentar! Roligt att läsa... den värmde verkligen! Kommer också ihåg vår underbart roliga tid tillsammans. Du måste komma förbi om du har vägarna hitåt någon gång!

    Kramar till dig! (måste ta mig tid till att läsa din blogg) ;-)

    /Vekå

    SvaraRadera
  3. Hej igen! För att kunna läsa min blogg måste jag lägga in dig(tror jag.) Måste visst ha din mailadress då.Ska kolla om jag hittar den på Facebook. Kramis

    SvaraRadera