lördag 16 januari 2010

Tältande hingsthållare

Tror att jag borde kopiera gårdagens val och klistra in dem för var dags val. De funkade jättebra. Dagen blev innehållsrik och trevlig.

Jag var ute på en skogstur med min hingst i går, och plumsade i djupsnön. Stoet CarolineE med hennes ägare följde oxå med. Jättemysig tur! Idag fick Farmarpojken dra vagnen. Fortsätter med styrketräningen, vilket verkar ge resultat. :-)

Har äntligen tagit mig i kragen och bestämt mig för något beträffande kommande avelssäsong. Nu ligger info ute på min hemsida om priser m.m. för de som vill använda Hagas Farmer Boy till sitt sto. Har fått positivt svar från en erfaren uppfödare som lovat hjälpa mig denna säsong. Känns tryggt! :-)

Idag har tjugo-mannatältet kommit upp. Barnen i familjen verkar sugna på att prova övernatta där i natt. -12 grader ute. Vi får väl se... :-)

Take care, live life - be happy!

2 kommentarer:

  1. Du skulle inte kunna tönka dig att ändra lite färger det är stört jobbigt att läsa gul text på svart bakgrund, fast å andra sidan är det ändå bara massa jävla dynga du flabbar ut... hahaha

    SvaraRadera
  2. Ok, visst, ändra färger går fin-fint! Har hört fler som tyckt illa om mitt färgval. Hoppas detta blir bättre..? :-)

    Kram
    /Vekå

    SvaraRadera