lördag 28 februari 2009

1-0 till kroppen

Jag har svårt att erkänna det för mig själv, men jag måste... Jag är SJUK!!! Är så förb-at frustrerad över att kroppen inte lyder mig. Varför? Jo, jag är SJUK! Jag slår mig för öronen och hoar så där som den där tjejen i TV-reklamen som vägrar lyssna... :-)

Hjärtat slår så det känns som om det ska hoppa ut ur bröstkorgen, jag är yr, matt, har järnsmak i munnen och har uttorkade slemhinnor. Känns som om tungan fastnar i gommen hela tiden! Benen vill inte riktigt bära mig och det var med nöd och näppe jag fixade att släppa ut hästarna i morse. All ork är som bortblåst! Känns för djävligt...

Bieffekter på medicineringen, säger dom. Du är faktiskt sjukskriven av en anledning - JAJAAA jag hör vad ni säger, men jag vill inte lyssna....

Med tanke på att jag svarar så dåligt på medicinen så måste jag tillbaka till veckan. Mera dropp, mera frånvaro...

Idag har jag faktiskt lyckats skruvat ihop två av skåpen till vårt nya kök. Golvet blev så himla fint och jag längtar så efter att få se det färdiga resultatet. Är lite orolig för att vårt val av tapeter inte riktigt stämmer in, men vi får väl se när allt är uppe!

Take care and make love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar