söndag 22 februari 2009

Kursdag

Ska iväg på dressyrkurs med Farmarpojken och Nypon idag. Det ska bli riktigt roligt! Min älskade R plogar drevsnö nu på morgonen och jag hoppas jag kommer mig fram med hästtransporten på småvägarna.

Vill verkligen inte åka någonstans i morgon. Har så mycket ogjort... De behöver mig här hemma och jag känner mig självisk i fall jag åker. Ska använda mig av dagen för att tänka ordentligt.

Min Konka ringde i går. Hon ska opereras till veckan. Strålbehandlingarna hjälper inte och de vill därför ta bort tumören via operation. Jag vet hur orolig hon är. Känner hennes ångest. Har en varm känsla av att allt kommer att gå bra. Det kommer att gå bra!

Nu har vi valt tapeter till köket. Lite lantlig stil mot beige-blått-grått i färgen, kommer att bli kanon! I morgon kommer de och lägger in mattan - spännande!

Ha det bäst och lova att va rädda om varann..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar