lördag 21 februari 2009

Kalla vindar

-6 grader idag, men tyvärr stormvindar. Känns lika kallt som igår! Var så sugen på en körtur med Farmarpojken idag, men jag tror att jag förfryser mig på kuskbocken om jag ger mig ut i detta väder.

Har lämnat Malin på volleybollturnering. Paula och nr. 6 har precis gett sig ut i stallet för att mocka och sen har de visst tänkt att rida en sväng.

Med tanke på att jag vanligtvis har en hel del att stå i, så måste jag försöka tillbringa helgen med att delegera ut ansvar som jag tagit på mig, åt andra som får lov att lösa det istället. Ska betala ut löner och kolla räkningarna samt bara göra liiite bokföring. Om jag hunnit med det, så känns det lite bättre att åka iväg igen på måndag.

Har lånat hem tre pärmar med tapetprover som jag längtar efter att få frossa i. Vi kommer att få värsta fina köket.... :-) Längtar tills allt e klart!

Ha en bra helg! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar