torsdag 12 februari 2009

Borta bra - hemma bäst?

Åååå vilken väntan... Golvet står fortfarande "på tork". Att leva i denna bygghärva tar både på krafter och humör. Man äter inte ordentligt heller, eftersom matlagningen blir jättekrånglig.

Idag har jag tillbringat nästan hela dagen på klubben - riktigt skönt! Personalmöte med strukturering av arbetsuppgifter, möte med redovisningsfirman samt ett uppfriskande dressyrpass med Farmarpojken. Han börjar bli så stadig och fin i formen, och jag börjar äntligen få ett jämnt stöd i tygeln när jag rider honom. Jättekul! :-)

Handikapplektioner och styrelsemöte på eftermiddagen. Mycke häst idag... :-D Paula har varit ute och ridit med en kompis och Malin på volleybollträning.

Har hamnat efter i mitt plockande på övervåningen med sortering och bortstädning av gammalt linne och omoderna gardiner. Gjorde ett jätteryck i går kväll och städade bort en massa. Ska se ifall jag orkar fortsätta ikväll. Skulle vara skönt att bli klar med det projektet!

Blir skönt att åka bort i helgen... å vad jag längtar! Kurs i hästverksamhetens tecken och sova på hotell - lovely!

3 kommentarer:

  1. Jag blir imponerad (kastar du gamla gardiner?) du har ju alltid varit lite av en samlare.
    Kram från ett snöigt småland

    SvaraRadera
  2. Hahaa, joo jag har nog alltid varit en samlare, men har på senare år upptäckt glädjen i att rensa ut gammalt "skit". Gardiner som inte hängt i fönstren de senaste fem-sju åren, varför ska man spara på dem...? :-) Kramizar tillbaka...

    SvaraRadera
  3. Vi ses på Medlefors=D

    SvaraRadera