onsdag 11 februari 2009

Årsavslut

Idag ska jag beställa köket. Nu känns det så definitivt. Ingen återvändo... typ. Känns spännande att få se resultatet av hur allt detta kommer att bli. Tänk om man hade obegränsat med pengar, vad enkelt allt hade varit då! :-)

Har gjort klart alla papper för klubbens bokslut för 2008 idag. Ska bara lämna över alla pärmar till redovisningsbyrån för sammanställning, sen är det klart! Har även fakturerat och gjort en massa annat papperstjafs som legat och väntat på mitt engagemang.

Ridlektionerna gick jättebra igår. Önskar jag hade mer tid över till sådant som jag känner ger en sådan positiv respons. Till helgen ska jag gå sluttampen på den vuxna ungdomsledarutbildningen som förbundet anordnar i Skellefteå. Det ska bli riktigt skoj!

Idag är båda mina tjejer äntligen på skolan samtidigt. Det snörvlas och hostas lite fortfarande, men de är i alla fall i skolform nu.

Ha det bäst, P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar