tisdag 10 februari 2009

Sol!

Ingen plogning idag! Ingen snöskottning... tack!!! :-) Paula mår lite bättre och solen skiner. Kan nog bli en riktigt BRA dag idag.

Har lånat hem mattprover till kök och hall. Går emot strömmen och vägrar ha klickgolv. Jag vill ha korkmatta. Otroligt nog så visade det sig att jag och min R har hyfsat samma smak vad gäller val av matta, så detta val blir enkelt. När det gäller kakel i köket är jag däremot lite mer tveksam. Klassiskt vitt, eller trendigt och utmanande?

Har kört iväg den gamla köksinredningen till huset på Storliden. Lastade hästtransporten full och konstaterade att den är suverän vid flytt av möbler. Har lånat ut den till klubben idag då två av klubbens hästar ska till kliniken. Endast tre av klubbens sju nyinköpta hästar går idagsläget att använda i lektionsverksamheten. Ekonomiskt hållbart? Svar: Nej.

Orkar inte tänka mer på de problemen idag. Vill göra något riktigt kul och upplyftande under dagen, känner att jag behöver det. tror jag ska ta mig en ridtur med min "kille" och plumsa lite djupsnö. :-)

Ha det bäst - helst till häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar