söndag 8 februari 2009

I morgon sker det!

Nu är det Paulas tur med att ha feber och vara förkyld. Ungarna byter liksom bara av varandra med att vara sjuk. Hoppas jag klarar mig från detta virus, vill INTE bli sjuk igen!

Har hunnit med allt jag tänkt idag och lite till. Med tanke på att vi blir utan spis nu ett antal veckor framöver, så har jag lagat en massa mat och frusit in, så att vi inte bara behöver leva på micromat den närmaste tiden.

Vilken utmaning den närmaste tiden blir med att leva utan kök, om det ändå vore sommar så att man kunde sitta ute och äta...

Ska strax ta in mina hästar som verkar lite missnöjda med busvädret ute och natta mina goa tjejer. Tänkte få sätta mig i lugn och ro framför datorn en stund och få fram en ritning på köket, som byggarna får tycka till om i morgon bitti när de kommer.

Kolla in lilla Malin när hon blåser ljusen på sin födelsedagstårta! :-) Brorsan filmade henne, tyvärr får jag inte bilden vänd åt rätt håll... De var hit idag igen och körde pappas gamla Lynx från 1971. Otroligt nog så hade den startat fastän det var mer än tio år sedan den var igång senast. Brorsan har visst tänkt delta i något slags veteran-skoter-rally med den gamle orange skotern, vilka tokigheter... ;-)

Take care, live life - be happy!

1 kommentar:

  1. Här kommer en grattiskram till Malin!!:)

    Kram från Sofia

    SvaraRadera