onsdag 18 februari 2009

Tysta golv

Nu har vi golv överallt, ingen korkmatta ännu, men fast och fint golv! Det knarrar inte som det förra gjorde. Och det gungar inte heller om man hoppar lite på det. Bra va?

Fick ett samtal från min läkare igår. Har inte hört något från dem på länge, trodde allt var bra... (eller ville åtminstone tro det) De ville lägga in mig igen. Gärna omgående. Jag kände mig inte alls redo för det, så jag lyckades i a f skjuta på det till idag.

Det har hänt så mycket här hemma de senaste dagarna, familjen behöver mig här. Men mest behöver de väl en frisk och stark Vekå, så jag får se till att bli det!

Sköt om er. Don´t worry - be happy!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon min sköna!
    Skönt att ni fått ickeknarr golv ;-)
    För att bli en frisk och fungerande Vekå, måste du nog lyssna på doktorn hur surt det än känns idag (Dom har inte resurser idag att lägga in för "skojs" skulle.
    SNÄLLA VAR RÄDD OM DEJ (familjen behöver dej)
    1000 KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Lilla konka hur är det med dig?
    Snälla ring mig när du får någon minut över.
    Jag skall opereras i Lund nästa vecka.
    Kramizar

    SvaraRadera