fredag 20 februari 2009

Permis

Hemma på permis. Tjatade mig hem... måste tillbaka på måndag för att fortsätta min behandling som jag påbörjat. Fick några ersättningstabletter som jag ska klara mig på i helgen. Vill inte tillbaka... Droppet jag får ska hjälpa min kropp på traven, måste komma på rätt köl igen. Alla stormar min kropp har utsatts för, har satt sina spår. Viljan finns, men kroppen lyder mig inte längre.

Taket i köket är numera vitt. :-) Det blev jättefint!!! Golvet är spacklat och på måndag åker den nya korkmattan in i hallen och i köket. Ska bli jättespännande att se hur slutresultatet blir...

1 kommentar:

  1. Det kanske är lika bra att du gör detta ett tag trots att du inte vill så att du kan komma tillbaka som gamla vanliga Vekå. Krya på dig.. Vill du ha besök när du ligger inne så hojta till. Kram Fia

    SvaraRadera