fredag 13 februari 2009

Nu vänder det

Nu har riktningen av golvet påbörjats. Förstärkning sker med hjälp av fler golvåsar och golvspånskivor har börjat läggas ut. Äntligen börjar återuppbyggnaden och allt går nu åt rätt håll! Har inhandlat färg till taket idag. Har efter lite tjat fått min vilja igenom att få måla innertaket vitt, vilket jag tror kommer att bli jättefint och blir ett lyft för rummet!

Malin var tvungen att hämtas tidigt idag från skolan. Hon var likblek och mådde dåligt. Efter en tupplur i soffan tempade jag henne och jag chockerades när jag upptäckte att tempen visade 40,0 grader! Hon mår INTE bra... Stackars lilla Malin... :-(

Och jag som ska åka bort i helgen... Kommer att vara en orolig mamma på distans, hoppas det inte blir så allvarligt för henne!

Ha nu en riktigt trevlig helg! P o K

Lova att vara rädda om varandra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar