måndag 12 april 2010

Trötter

I lördags eftermiddag gjorde jag något jag inte har gjort på länge; Jag slöade. Halvsov på sängen, förflyttade mig halvsovandes till soffan och njöt av ostkrokar och skräpmat. Otroligt nog hade jag inga problem med att somna på kvällen sen. Jag behövde nog den där softar-stunden.

Klantiga jag har lyckats glömma bort att hämta ut ny medicin. Receptet hade gått ut och jag måste lägga fokus på att fixa ett nytt nu under förmiddagen. Kanske därför jag inte riktigt fungerar fysiskt..?

Färden till Ersmark i går på dressyrkursen var en pina. Jag vill bara sova. Trött, trött och mera trött. Vårtrötthet..?

Nå väl. Uppe med tuppen i morse och ska nu försöka avverka alla måsten. Jag har en hel del att stå i. Men först ska jag ringa sjukvården...

Ha det bäst! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar