måndag 11 maj 2009

Goda nyheter!


Kanske var det för att det är måndag idag, som förmiddagen kändes så tung..? :-) Nu är jag på G i alla fall och har nyss fått glada nyheter! Farmarpojken får vara med vid kvalitetstesten i Umeå den 1/8 och avlägga resterande del av sina bruksprov där! Perfekt!

Har även fått ett väldigt lockande jobberbjudande nu på förmiddagen, som jag ska dryfta med övriga familjen i eftermiddag. Det känns väldigt lockande och ligger mig varmt om hjärtat.
Två goda nyheter på en å samma dag! :-)

Har skickat in anmälan till körtävlingen i Lycksele i slutet av maj. Premiär både för Malin å Emil, och för mig med Farmarpojken - det ska bli skitskoj! :-D
Här kommer en bild på när jag tävlade med Emil, just i Lycksele, vid samma tid i fjol - vi vann! :-)

Fotograf: Josefin Lindmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar