tisdag 12 maj 2009

Rätt person på fel ställe, eller?

Jag älskar den här bilden. Den visar lyckan jag känner, efter ett väl genomfört bruksprov i körning med min vackre hingst. Tack än en gång till fotograf-Jenny som mailat mig bilden.

Farmarpojken mår bra nu. Helt lugn i muskulaturen och förkylningen är borta. Ska låta honom vila lite till, tror det gör honom gott!

Nu till något helt annat...

Tänk om du en dag skulle komma till kassan på ICA och upptäcka att Stellan Skarsgård satt i kassan. Visst skulle du tro att du har hamnat mitt i någon filminspelning då?

Eller, tänk dig in i Carolas sits, ifall hon skulle vara tvungen att jobba på miljöstationen och lotsa folk att sortera sitt skräp rätt.

Hur malplacerad tror du Stellan och Carola skulle känna sig..? Ganska mycket tror jag.

Jag fick en sådan där aha-upplevelse idag. Upptäckte att jag befunnit mig i fel "forum" allt för länge. Nu är det dags för omvälvande förändringar och jag vet precis vad jag vill! Den insikten fick jag idag. Tack för det. :-)

Nu är det bara att skrida till verket, är ni med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar