torsdag 28 maj 2009

Norsjöbo i landslaget

Helt fantastiskt, när man tänker på det! En 18-årig tjej ifrån vår kommun har blivit utvald att få delta i ponnylandslaget för Sverige i körning. Jag följde med och coachade henne för två år sedan, när hon vann sitt första junior-SM på Gotland, och vet att denna tjej har kapacitet. Vinnarskalle utan dess like... Det är bara att gratulera och jag önskar henne lycka till av hela mitt hjärta!

Det blev en lång dag idag. Har haft fullt upp hela dan och känner mig inte riktigt klar ännu för att gå i säng. Men klockan är mycket och jag tänkte komma mig upp tidigt i morgon med. Usch, vad dagarna går fort!

Blir frustrerad över att jag inte ens har hunnit läsa dagstidningen ordentligt de två senaste dagarna. Idag fick jag dessutom senaste Ridsport, som jag bara haft tid att snabbt blada igenom. Suck, dygnet har för få timmar!

Är hund/hästvakt åt min hyresgäst som är i S-holm för att se på Elitloppet och inhandla fler hästar. Nu måste vi sätta igång med ihopmonteringen av uteboxarna, för snart kommer det nog hästar som vill bo där!

Sov gott och dröm sött!

1 kommentar:

  1. En anonym har ifrågasatt "coachandet", och det var precis den rollen jag var tillfrågad att ha på Gotland! Någon som tror/tycker nåt annat...?

    SvaraRadera