fredag 8 maj 2009

Inge mer bruksprov nu...

Det blir inget Vännäs för Farmarpojken. Min besvikelse finner jag inga ord för. Nog för att jag de senaste dagarna förberett mig på att det skulle bli så här, men ändå...

Min guldklimp äter antibiotika för en segdragen förkylning han har gått med ett tag. Kiropraktikern hittade även, precis som jag trodde, en låsning i kors/ländryggen. Nu är den fixad, men Fp behöver vila nu ett tag framöver. Ska ringa hästavelsförbundet idag för att höra ifall han kan avlägga sina resterande prov till hösten i stället.

Mitt gemensamma arbete med revisionsbyrån de två senaste dagarna är nu äntligen färdigt. Resultatet blev en ekonomisk prognos för resten av 2009. I kväll ska vi i styrelsen träffas för att besluta kring framtiden utifrån den prognosen. Det ska bli väldigt intressant!

Dagen idag ska jag tillägna städning (det behövs verkligen) bortkörning av högarna jag räfsat i hop på gräsmattan under veckan, handla, tvätta och lite pappersjobb.

Har nu beställt hem två uteboxar från Pegasus stallinredningar. Jag har de redan uthyrda för ett år framåt, så nu måste jag ta tag i planeringen kring uppförandet av dessa.

Ha det bäst! P o K

1 kommentar:

  1. Åhh, vad synd! Hoppas ni får göra det till hösten. En så fin hingst kan de ju inte vilja gå miste om, eller hur? /Lotta

    SvaraRadera