fredag 1 maj 2009

Hangover

I går åkte jag med Farmarpojken till ridhuset för att löshoppa honom. Han älskar verkligen att hoppa! Vill vara säker på vilket avstånd han fungerar bäst på, när vi ska göra det bruksprovet i Vännäs. 7,40m kom jag fram till.

Vi har fått så fina gratulationer via mail denna vecka. Folk jag inte känner, har hittat oss via hemsidan och skickar sina lyckönskningar. Reportaget Ridsport skrev om oss var överväldigande, och nu känner jag mig ännu mer taggad för att göra ett gott resultat i Vännäs.

I går kväll grillade vi i sällskap av goda vänner. Klockan två i natt gick vi i säng, lagom lullig efter några öl. Det känns i huvudet i dag. :-) Men trevligt hade vi! Vi eldade en majbrasa och passade på att rensa bort lite brännbart skrot som tinat fram i vårsolen. I dag har vi lämnat långkalsongerna i byrålådan och det är riktigt, riktigt skönt ute.

I eftermiddag kommer nr. 5 och 6 hit. Det blir skojigt för ungarna.

Ha det bäst - helst till häst! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar