fredag 15 maj 2009

Solig och härlig fredag

Efter flera ommöbleringar i köket, så tror jag att jag känner mig nöjd nu. Så här får det bli. Efter flera månaders pyssel kan jag nu säga att köket är klart! :-)

Idag ska jag ut och skritta med Farmarpojken i vagnen. Oj, vad jag har längtat. Ska plantera min humle och pyssla lite till i trädgården. Handla, tvätta, stappla ved och hjälpa tjejerna med ponnyerna i eftermiddag, ska oxå hinnas med. Ponnyerna ska få sig ett välbehövligt vårbad.

I morgon är det tävling för Paula på KDRF och Nypon behöver snyggas till. Hon är i högbrunsten nu igen och det blir intressant att se hur hon fungerar på tävling, när hon är så kärleksfull av sig.

Har skickat iväg min hyresgäst för att hämta boxarna i Ljusvattnet. Kom på att jag har ju lite jobb där med... Bäst att jag beger mig ut nu och börjar jobba.

Ha det bäst! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar