lördag 25 april 2009

Avelsvärderingen närmar sig...

Det kommer att gå bra, det känner jag på mig... Farmarpojken är laddad, men ändå lugn. Gnistan och glimten i ögat finns. Full fokus och koncentration när det vankas arbete finns dessutom, och en underbar vilja av att vara till lags. Ida har gjort ett bra jobb med honom och han har utvecklats mycket i vår.

Detta kommer att bli en spännande helg.

Gruvar mig mest för bilkörningen dit. Det är långt till Boden. Och jag är yr och mår inte riktigt bra idag. Usch..! Tyvärr får jag ingen med mig i bilen. Men, jag har ju klarat mig själv förut, så det ska nog gå bra även denna gång!

Ska lägga mig och vila nu en stund. Vill sluta vara yr. Jag ser säkert bakis ut pga min stapplande gång. :-)

Håll alla tummar och tår för oss i helgen!
P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar