tisdag 28 april 2009

Nu är bollen satt i rullning

Idag har det varit en fullspäckad dag. Möten, telefonsamtal, aktiviteter och andra åtaganden har bara löst av varandra hela dagen. Nu känner jag mig ganska nöjd med utfallet av denna dag och kan med gott samvete gå i säng och känna att jag uträttat en massa nyttigt i dag.

En stor börda har lyfts från mina axlar i dag. Jag ser nu med stor tillförsikt framtiden an, i ett läge som under en längre tid varit låst och svårt att bemästra. Nu äntligen kommer allt att lösa sig! Dyker det upp fler hinder, så ska även de undanröjas. Nu ska det banne mig bli bra! :-)

Längtar efter morgondagen. Har hört att det ska bli jättefint väder. Vill ut med min Farmarpojke på en lång körtur och njuta av vårvintern.

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar