onsdag 8 april 2009

Trägen vinner

Äntligen!!! Efter mängder av timmars arbete kring en oegentlighet som uppdagats, så är nu lösningen nära. Trots motarbetningar från massor av håll och uppmaningar om att släppa ärendet, så har jag vägrat att ge upp.

Nu, efter flera månader, hittade jag rätt person att prata med som tog mig under sina vingar. Nu hamnar denna betungande händelse på ett annat bord, och jag kan med gott samvete luta mig tillbaka. Nu vet jag att det kommer att ske en lösning, som gör att man kan gå vidare! Känns så jä-la sköööööönt! :-)

Har gjort storstädningen i källaren klart. Bagarstugan är redo att användas igen. Jag hoppas det blir i morgon, för då kan vi avsluta med lite pizzabak! Mums!

R har kört bort all gödsel från gödselstacken denna vecka. Det blev många turer med lastbilen... Hoppas det fryser till ordentligt i natt, vi har nämligen en väldigt frän lukt här ute, eftersom han varit och rört om i skiten. ;-) Inga kläder ute på vädring här inte...!

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar