måndag 7 september 2009

Älgjakt

Nu har älgjakten börjat! Vår vanligtvis så otrafikerade grusväg blir plötsligt rena rama E4an. :-) I veckan jagar de tack och lov endast mån, tis, lör och sön.

Det blir inget Skellefteå idag. Halva familjen snörvlar och nyser. Jag har bestämt mig för att INTE bli sjuk. Tror ni det funkar..? ;-)

Idag ska jag ringa sjukvården för att beställa tid för att bli av med agrafferna. Svullnaden har äntligen börjat ge med sig och de rackarns metallhäftorna fastnar ju överallt, och sliter och rycker i skinnet. Ska bli skönt att bli av med dem! Min mage har regnbågens alla färger. Det ser inte klokt ut! :-D Undrar hur insidan mår - egentligen... Alla tabletter tror jag bestämt sätter sina spår på gallan. Idag ska jag testa dra ner på intaget och se hur det går.

Nu hägrar duschen. Underbart när man eldar ved. Samvetet säger att då kan man stå och njuta av de varma vattenstrålarna lite längre. :-)

Ha det bäst! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar