måndag 7 september 2009

Inget att förlora - eller..?

Nej, jag har inte tänkt börja skriva om vad exakt mina barn har gjort idag, eller min man, eller någon annan heller för den delen. En redogörelse för hur min dag varit kan du få om du lär känna mig. Kliv in i mitt hem. Dörren står öppen. Alla är välkomna. :-)

På Vekås blogg hamnar det Vekå vill skriva om. Inte vad andra vill att Vekå ska skriva om.

I morgon vet jag att ett av mina ämnen blir Livsplanen. En av mina läsare har anammat det jag skrivit för länge sedan, angående att ha en Livsplan och hur man bör kunna utvärdera och omrevidera den under resans gång.

Skoj att höra att jag kunnat påverka. Det verkar dessutom ha varit i positiv riktning! Det gillar jag.

Sov gott, det har jag tänkt göra! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar