onsdag 23 september 2009

Blå, blå, blå.

På lördag är det tänkt att jag ska hämta hem Farmarpojken. Gruvar mig lite... kan ju inte ens mocka än... Har slängt ut en krok för att se ifall de vill behålla honom någon vecka till, så att jag hinner återhämta mig lite mer. Men samtidigt längtar jag efter honom... :-) Några dar kvar. Vi får se hur det blir.

Idag fyller min pappa 76 år! Ska strax åka dit och gratta honom. :-)

Har suttit med pappersarbete hela fm idag. Planerar och planerar... Bra sysselsättning för att flytta tankar från den nya smärtan, som dykt upp i min högra ljumske. Blåmärkena jag har är inte av denna värld. Ser inte riktigt klok ut "där nere". :-) Kan blåmärken ömma så fruktansvärt..? Är svullen och väldigt varm i ljumsken. Hoppas det snart går över!

Förstår inte varför papper från Fora ang. inrapportering av löner för 2008 kommit så sent? Kontaktade ju dom i början av året..? Hmm... Upplägget och planeringen av de kommande ridlektionerna på klubben är också avklarade nu. Känns skönt att ha det gjort. Inga räkningar på hög, bara några oskrivna fakturor.

Hade tänkt försöka mig på att putsa något fönster idag. Det borde gå! Ska i alla fall försöka.

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar