onsdag 30 september 2009

Nygammalt

Fick jättetrevligt besök vid morgonfikat idag. Hann prata om både skojigheter och lite mer djupa saker. Det gillar jag! :-) Skrattade så jag fick lite ont efteråt. Men det var det värt!

Har dessutom utmanat min läkande kropp på nygamla aktiviteter. Har mockat i stallet! Om jag tar lite åt gången på grepen, så funkar det. Mockningen tar lite längre tid än normalt, men jag mockar ju! Yipiie... :-)

Har fått fokusera en hel del på problemlösning idag. Vilket jag i och för sig gillar, men det känns ansvarsfullt och stort. Har förhoppningsvis fått möjlighet till att leda en människa rätt på Livets väg, gör mitt yttersta för att det ska ske. Hoppas jag lyckas...

Ser fram emot kvällen. Slakt av ett antal kalvar, ridlektioner och volleyboll.

Ha det bäst! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar