torsdag 17 september 2009

Test av prototyp

Så länge mitt sår gapar öppet kan jag inte duscha "som vanligt". Uppfinningsrikedomen på hur jag ska göra den proceduren så smärtfri och njutbar (som duschning brukar vara) finner inga gränser. Nu ska jag strax testa min senaste uppfinning. Hoppas den funkar... :-) Väntar bara på varmvatten.

Inte många timmars sömn i natt. Får se hur det går att flytta tankar idag, med en så trött hjärna. Det blir en utmaning i sig. :-)

Skellefteå i morgon igen. Måste hitta höstskor till nr. 6. Och en jacka. Har gjort mitt bästa för att försöka gynna de lokala handlarna, men tyvärr utan framgång. Stan igen fredag e.m. Ännu en utmaning...

Ha det bäst och lova att ta hand om varandra!

Puss puss

2 kommentarer:

  1. Funkar det inte med plast och "doktorstejp" längre??? Det körde jag med när blindtarmen tagits bort...

    SvaraRadera
  2. Jo det gör det säkert. På de som tål klistret i tejpen... Jag får hemska allergiska reaktioner av tejpen, trots att jag använder den hudvänliga sorten. Jag tejpar den minsta lilla det bara går... :-(

    SvaraRadera