lördag 26 september 2009

Busringning

Haft sovmorgon idag. Jätteskönt! Vaknade tidigt i morse av att det lät som om taket på huset skulle blåsa iväg. Oj, vilka naturkrafter som var igång. Nu har det dock lugnat ner sig och det verkar bli en fin höstdag idag.

Va på bushumör i går. Ringde och skojade med en kille till en av mina bästa vänner. Hon ville så gärna det, och jag var inte sen att haka på. Allt för ett gott skratt! På Blocket säljer han en massa mopeder och det var en bra inkörsport för att göra ett samtal. Som en galen flerbarnsmamma, med noll koll på trafikregler och hur en moped fungerar, så ville jag köpa en orange moped av honom. (trots att han bara hade svarta...) Dummade mig så galet mycket, att det var svårt att hålla sig för skratt.

Ungarna här hemma trodde jag var hög på något och fattade inte vad jag höll på med. Roligt var det i alla fall. Innan kvällen var slut, så hade min kompis naturligtvis avslöjat bluffen för hennes stackars pojkvän, som hade varit så seriös och verkligen försökt sälja mig den moped jag ville ha... :-D
Tur att han tog det på rätt sätt!

Nu har jag slappat bort en hel förmiddag. Det var länge sen sist.

Hörs sen. Puss puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar