lördag 14 mars 2009

Bollplank

Febern hålls inte nere med hjälp av Ipren längre. Sitter och bälgar i mig en massa vatten i hopp om att min bedövande huvudvärk beror på vätskebrist (man ska ju dricka mycke när man är sjuk, och jag kanske fuskat lite?).

Trycket i skallen minskar vid upprättstående, så jag funderar på hur jag ska lösa resten av natten..?

Vid funderationer kring detta hittar jag en massa andra lösningar på "problem" jag tampas med för tillfället. Hjärnan överöser mig med förslag och jag bara måste göra något, för att föra dessa lösningar vidare för andras utlåtande. Är så tacksam för alla bollplank jag har i mitt liv, när det gäller idéer och visioner. Ni leder mig ofta rätt och tar ner mig på jorden när jag svävar för högt! :-)

Sov gott, ni som kan! :-) avundas er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar